Laatste loodjes.... - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Irene Steijn - WaarBenJij.nu Laatste loodjes.... - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Irene Steijn - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes....

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 Maart 2016 | Spanje, Castellón de la Plana

Hola,

Het einde is in zicht...
Nog maar 3,5 week en dan zit mijn avontuur in Spanje er alweer op. Nog 5 dagen werken en dan hebben we 1,5 week vrij om nog lekker te genieten van Spanje.

2 weken geleden was de week van de Magdalena's. Milou, een vriendinnetje van mij, kwam precies in die week langs dus dubbel feest. Vorig jaar ben ik met de band naar de Magdalena's geweest en heb ik het dus vanuit dat opzicht kunnen zien. Dit jaar zie ik het allemaal vanaf de zijkant. Ik had geen idee wat ik er van moest verwachten! Nou, Magdalena's is gewoon 9 dagen koningsdag. Overal staan tenten in de stad waar muziek gedraaid wordt, de hele dag spelen er bandjes en wordt er vuurwerk afgeknalt, veel lekker eten en vooral heel veel parades, optochten en optredens. Het was een groot feest. Zo groot, dat we op Zaterdagavond kapot waren en maar film gingen kijken om vervolgens te slapen.

Nu de laatste 2 weken stage waarvan ik nog 3 nachtdiensten en (hopelijk na een ruil) ook 3 dagdiensten. Tijd om de opdrachten af te ronden en alles te gaan laten aftekenen om alles optijd af te hebben.

De laatste week hebben we alweer wat dingen gepland, zoals de holirun in Valencia, naar het Aquarium in Valencia en naar Barcelona.
En dan...

9 April om 12:30 landen we weer in Nederland en is mijn Spanje avontuur weer voorbij!

Nu nog even 3 weken genieten en tot 9 April!