Ondertussen alweer 2016.... - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Irene Steijn - WaarBenJij.nu Ondertussen alweer 2016.... - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Irene Steijn - WaarBenJij.nu

Ondertussen alweer 2016....

Blijf op de hoogte en volg Irene

10 Januari 2016 | Spanje, Castellón de la Plana

Hola,

Mijn vorige update was voor de kerst dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe update.

31 december zijn we met een groepje naar Valencia geweest om daar oud en nieuw te vieren. We gingen met ze 7 en. Op oudjaarsavond zijn Bart en Ik naar het centrum van Valencia geweest om daar samen het nieuwe jaar in te gaan. Bart werd helaas ziek maar we zijn toch even gegaan. Het was een rare overgang naar 2016. Wij zijn vuurwerk gewend en toen de klok 12 sloeg waren we daar ook wel een beetje naar aan het uitkijken maar er kwam niks. Vuurwerk is voor ons, Nederlanders, toch wel een beetje typisch Oud en Nieuw, dus dat hebben we wel een beetje gemist. We bleven 2 nachten in ons hotel. 2 januari gingen we weer terug, maar voordat we teruggingen eerst even afgesproken met m'n vriendinnetje Esmee. Super gezellig lunch gehad en lekker bijgekletst.

Deze week was het Driekoningen. Dit wordt groot gevierd in Spanje en 6 Januari is een officiële vrije dag. Gister was onze eerste dagdienst van 07:00 tot 19:00. Britt bleef vrijdag op Zaterdag slapen wat heel fijn was, want dan hoefde ik niet als enige in huis om 05:00 uur m'n bed uit. Het was een lange dag maar wel een hele leuke dag. Gisteravond nog gezellig gegeten bij ons thuis met Britt, Bart, Sander en een vriend want vandaag zijn we weer vrij. Vandaag weer een lekkere chilldag. Nog 3 daagjes werken aankomende week en dan ben ik weer lekker een weekje vrij want Papa, Mama, Ruben en Eline komen volgend weekend langs en worden daarna afgelost door mijn vriendinnetjes, Rinske en Deirde waar ik enorm naar uitkijk om ze alles hier te laten zien.

Ik zit hier nu alweer ruim 2 maanden en de tijd gaat super snel. Als onze Nederlandse vriendjes (ook Bart...) gaan over 3 weken naar huis. Dan zitten wij alweer op de helft. De tijd vliegt hier enorm....

Hasta luego en tot de volgende update,

Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castellón de la Plana

Irene

Hoi allemaal, Van 8 November tot 9 April ga ik stage lopen in een verpleeghuis in Spanje. Omdat er veel familie, vrienden en ook docenten eillen weten hoe ik, en mijn klasgenootje, het hier doen, ben ik deze reisblog gestart. Iedereen kan hier mijn verhaal lezen, mijn ervaring en natuurlijk over de stage. Veel lees plezier! Irene

Actief sinds 16 Okt. 2015
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 3712

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 09 April 2016

Buitenland stage Spanje

Landen bezocht: