Voorbereiding - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Irene Steijn - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Irene Steijn - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Irene

29 Oktober 2015 | Nederland, Hoofddorp

Nog ruim een week en dan vertrekken we naar Spanje. Alle voorbereidingen zijn in volle gang en we hebben vanmiddag de laatste bijeenkomst waar we de laatste papieren krijgen.

Wij hebben er enorm veel zin in en kijken er erg naar uit!
De volgende update schrijf ik in Spanje.

Irene

  • 29 Oktober 2015 - 18:28

    Jolanda:

    Heel veel succes in Spanje en ik ga alles van je volgen!

  • 30 Oktober 2015 - 05:56

    Erwin:

    Veel succes en plezier in Spanje.
    Ik ga je volgen.

  • 30 Oktober 2015 - 15:51

    Dad :-):

    Heel veel plezier in Spanje. Maak er een mooie tijd van.
    Ik zal je missen hoor...

  • 30 Oktober 2015 - 16:01

    Angelique:

    Lieve Irene, de allerbeste en allertofste oppas van Hoofddorp! Wat een ontzettend gave uitdaging! We gaan je hier zeker missen maar hopen dat je een superleuke en leerzame tijd zult hebben in Spanje!!! Veel plezier XX

  • 08 November 2015 - 10:24

    Erwin Middelburg:

    Vandaag de grote dag.
    Je vertrek richting Spanje.
    Geniet ervan meid dit is iets unieks.
    Heeeeeel veel succes.

    Groetjes Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Irene

Hoi allemaal, Van 8 November tot 9 April ga ik stage lopen in een verpleeghuis in Spanje. Omdat er veel familie, vrienden en ook docenten eillen weten hoe ik, en mijn klasgenootje, het hier doen, ben ik deze reisblog gestart. Iedereen kan hier mijn verhaal lezen, mijn ervaring en natuurlijk over de stage. Veel lees plezier! Irene

Actief sinds 16 Okt. 2015
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 3709

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 09 April 2016

Buitenland stage Spanje

Landen bezocht: